Menu

Mehmet Ali Yılmaz: Sibel Bilgiç ile Evliyim

Trabzonspor Başkanı Mehmet Ali Yılmaz genç sevgilisi Sibel Bilgiç ile “gönül evliliği” yaptığını söyledi, “Kağıda yazılı evlilik gönülle birleşmiyorsa anlam taşımaz” dedi.

Sevginin aşktan daha önemli olduğunu vurgulayan Mehmet Ali Yılmaz, “Sevgi süreklidir, aşk geçicidir” diyor. Mehmet Ali Yılmaz Sibel Bilgiç ile olan ilişkisine de şöyle açıklık getiriyor: “Ruh olarak da kalp olarak da beni etkiledi. Önemli olan gönül evliliğidir. Kağıda yazılı evlilik eğer gönülle birleşmiyorsa hiçbir anlam taşımaz. Ama bir kağıda yazılması gerekiyorsa onu da yaparız”

Nuriye Akman’ın yaptığı röportajın ilgili kısımları şöyle;

Sibel Bilgiç’le Nasıl Tanıştınız?

Benim otelde kalış dönemimde tesadüfen tanıştık ve arkadaşlığımız sürdü. Yani arada sırada buluşuyorduk ama herhangi bir şey yoktu aramızda. Doğum günü gecesi biraz şey yaptık çünkü ben doğum günümde kimseyi çağırmadım. Otelde kalıyordu. Her zaman yemek yediğim yerdeydim. Orada yanımda olan arkadaşların bir sürpriziydi doğum günü pastası. Biraz da sporla ilgimden kaynaklanan bir ifşaat. Onu tam anlatamam şimdi.

Ne demek o?

Kulüp başkanıyım. Birtakım çevrelerde etkiliyim falan. Federasyon, futbol, maç naklen yayınları vs. gibi bir takım şeyleri içeriyor arka planında. Çünkü spor muhabiri olan çocukların hepsi beni çok sever. Ben onları çok severim. Deseler ki resim çekip gideceğim, izin veririm herkese. O gün kimsenin haberi yoktu. Sadece bu haberi yapan çocuk geldi çekebilir miyim dedi. Çekemezsin dedim. Çünkü orada bir aşk tanıtımı yoktu.

Bir aşk var da tanıtımı yok.

Hayır hiçbiri yok. Orada normal oturuyoruz. Oluşabilirdi belki de. Daha oluşmamış. O noktada değildik. Sanatçı kesimiydi zaten dikkat ederseniz gelenler. Orada pasta kesildikten sonra insanlar birbirini kutlarken çekilenler biraz fazla yayına getirildi. Onu bir ilana dönüştürdüler. Belki biraz benim değer kaybına uğramam istenmiştir.

Kim niye istesin bunu?

Bilmem ki onu. Yani benim gibi adamın tarzı değildir bu. Ben bir gönül ilişkisi yapmam. Eğer istiyorsam bir insanla birlikteyim. Onu da ilan etmek istemem. Buna gerek yok. Kaçak değiliz. Görülür yapılır ama magazin türü bizde yanlış anlaşılmıştır. Hep kaçak ilişkiler gibi gösterilir. Zampara denir. Yapmam ben. Bu olaydan sonra da sorulanlara evet dedim. Yakışmazdı bana. Hesabını da kendime veriyorum.

Sibel Bilgiç’e aşık oldunuz mu?

Sevgi bu. Sevgi daha güçlüdür. Sevgi süreklidir, aşk geçicidir. Bu bir duygudur. Konuşarak, birlikte oturarak, tartışarak oluşmuştur. Karakter yapısıyla bağlı yani tarz meselesi. Sizin tipiniz onun tipi. İşte olaylara bakışınız fikirde anlaşabilmek filan falan gibi bir sürü etken var. orada güzellik fazla etkili değil. Ruh olarak, kalp olarak etkilemiştir beni.

Sibel hanım ruhen nasıl biri?

İyi bir kız, temiz bir kız. Correct bir kız. Düşündüğünü rahatlıkla söyleyebilen, art niyetli olmayan, dostluklarda siyaset yapmaya nbir kız.

Sanat dünyasından oluşu sizi nasıl etkiledi?

Hangi dünya olursa olsun benim için fark etmez.

Onda iki eşinizde bulamadığınız bir başka bir şey mi buldunuz?

Hayır. Onlarda da belki bulmuştum da uzun yıllar sonra belki tükendi. Bu yüzden net cevap veremem.

Sibel Bilgiç, Trabzon Anadolu Lisesi’nde mi okumuş?

1. sınıfı orada okumuş. Ama Kırşehirli.

“Ben ciddi bir adamım, sevginin sonucu ne gerekiyorsa yapılacaktır” demiştiniz. Bu evlenmeyi planladığınız şeklinde yorumlanmıştı. Böyle bir düşünceniz var mı?

Aynı düşüncem devam ediyor. Ne gerekiyorsa o fırsatlara yakalayabilirsek. Tabii evliliğin artık tarifini biraz değiştirmek lazım. Aslında gönül evlilikleri önemlidir. Kağıda yazılı evlilik eğer gönülle birleşmiyorsa hiçbir anlam taşımaz. Maksat iki insanın birbirini istemesidir, hayatı paylaşabilmesidir.

Buradan şu başlığı çıkarabilir miyim? Yani siz “Zaten biz şu anda evliyiz Sibel’le” diyorsunuz.

Gayet tabi o manada. Ben öyle kabulleniyorum ama bunun belgelenmesi gerekiyorsa kamuoyuna ilan verdik belgelendi. Bir kağıda yazılması gerekiyorsa onu da yapaarız.

Aranızdaki yaş farkı sizi nasıl etkiledi?

Ben milletin dediği kadar yaşlı değilim. O da dedikleri kadar genç değil.

Siz 50 yaşındasınız Sibel hanım da 26 yaşında doğru mu?

27. yani yaşı ne anlamda yorumlarsanız o anlamda fazladır veya azdır.

Onun açısından bu ilişki bir şevkat arayışı mı?

Onu bilmiyorum ama çağımızda artık evliliklerin ne şekilde oluştuğu, nasıl yürüdüğü, beraberliklerin nasıl geliştiğini bilemiyorum. Yani insandan insana değişir bu. Kimisi belki öyle düşünür öyle arar. Kimisi farklı düşünebilir. Bu tamamen iki tarafın arzusu doğrultusunda olduğuna göre pek tartışmak gerekmiyor.

Kasım 1997 – Sabah Gazetesi Arşivi

Eski Magazin Haberleri için sitemizi takip edin.

Kategori:   Eski Magazin Haberleri

Yorumlar